• Importeur en distributeur
  • Eigen kalibratie & servicecenter
  • Voor 14:30 uur besteld, dezelfde werkdag verstuurd
  • Gratis verzending vanaf €100 voor online bestellingen

Garantie & reparatie

Als je een artikel koopt bij Havé-Digitap mag je ervan uitgaan dat deze in goede staat is en blijft. Helaas kan het voorkomen dat een artikel defect gaat of dat je niet tevreden bent met het artikel. Op deze pagina lees je alles over het aanvragen van een reparatie en over de garantieperiode. Als jouw vraag hier niet tussen staat, vragen we je om contact op te nemen met de klantenservice.

Garantie

Wat zijn de garantievoorwaarden?
Voor elk product geldt een wettelijk garantietermijn. Deze bekijk je op jouw aankoopbewijs. Als jouw product defect is geraakt door eigen toedoen, vervalt de garantie. Wil je jouw product laten repareren buiten de garantietermijn? Dan worden de reparatiekosten in rekening gebracht. Je krijgt voorafgaand een prijsindicatie van ons.

Mijn product is defect geleverd, wat nu?
Vervelend om te horen dat jouw product defect is. Graag vragen we je contact op te nemen met onze klantenservice om samen tot een oplossing te komen.

Reparatie

Hoe kan ik een reparatie aanvragen?
Vervelend dat jouw instrument defect is! Op de pagina reparatie vraag je een reparatie aan. Wanneer je een geldig garantiebewijs hebt, is de reparatie vaak kosteloos. Als dit niet het geval is ontvang je voorafgaand een prijsindicatie. Na schriftelijke goedkeuring voeren wij jouw reparatieverzoek uit. Soms is reparatie niet meer mogelijk en is het voordeliger om een vervangend instrument aan te schaffen. In dit geval doen wij altijd eerst een voorstel, zodat jij zelf de keuze kunt maken.

Zijn er kosten verbonden aan de reparatie?
Als de garantieperiode is verstreken zijn er kosten verbonden aan de reparatie. Je krijgt dan voorafgaand een prijsindicatie.